About Us
O nama
Naša priča
RADIMO ZA VAS
Kreativnost je motor koji pokreće marketing.
Svako ulaganje u marketing mora donijeti rezultate, ponekad su oni lako mjerljivi, ponekad malo manje. Naš je cilj da što više rezultata vaših marketinških akcija bude mjerljivo, kako bi znali da ste svoj novac pametno uložili i oplemenili.
Cilj svake kampanje i svrha oglašavanja je brending ili prodaja. Najveće rezultate daje kombinacija ATL i BTL marketing aktivnosti.
ATL predstavlja medijsko oglašavanje kroz TV, radio, novine, internet i billboarde. Su masovni mediji u svrhu promocije tvrtke i brenda kroz komunikaciju usmjerenu na širu publiku, a najčešće se koristi kada je riječ o lansiranju noviteta. Cilj je ojačati svijest o brendu, dosegnuti što veći broj ljudi i dugoročno učvrstiti tržišnu poziciju.
BTL marketing podrazumijeva aktivnost direktne komunikacije s kupcima čiji je krajnji cilj unapređenje i povećanje prodaje. Ciljna skupina, kupac ili korisnik može odmah isprobati i upoznati proizvod te procijeniti uklapa li se u njegov životni stil.
Nove tehnologije internet marketinga omogućuju vrlo precizno targetiranje, personaliziranu i dvosmjernu komunikaciju te praćenje učinkovitosti komunikacijskih aktivnosti.
Općenito, komunikacijski trendovi su takvi da se u gotovo svakoj kampanji traži interakcija i brza povratna informacija od korisnika, a kreativna komunikacija izdvaja brend od konkurencije i potiče željeni angažman.
Za svaki brend važna je priča, smisao i svrha. Iskoristite vašu priču kao marketinški element.