Brendiranje
Temelj svakog uspješnog poslovanja je brendiranje simbol i ime koji čine proizvod prepoznatljivim.
Temelj svakog brendiranja je sadržaj
Brend stvara snažan i trajan identitet proizvoda i usluge a prisutnost brenda u podsvijesti potrošača njegova je osnovna prednost.
Brendiranje je proces praćenja konkurencije, ulaganja i stvaranja emocionalne veze između brenda i potrošača. Ono omogućuje skretanje pozornosti na proizvod, njegovo razlikovanje od konkurencije, ulijeva povjerenje i povećava potražnju za proizvodima i uslugama. Upravo su zbog brendiranja korisnici spremni platiti proizvod bez obzira na cijenu.
U procesu brendiranja važno je odrediti smjer i koncept kampanje, temu i strategiju oglašavanja. To uključuje kombiniranje SEO optimizacije, PPC oglašavanja (oglašavanje na Google tražilici) e-mail marketinga i content marketinga.
Nužno je objavljivati sadržaj koji se obraća vašoj ciljanoj publici. Takav sadržaj mora biti originalan, autentičan, zanimljiv i prilagodljiv vašoj publici, što dovodi do povećanja broja korisnika a time i jačanju brenda.
Cilj brendiranja je privući i zadržati vjerne klijente koji vjeruju obećanjima koja brend daje:
- izgradnja imidža u online svijetu i povećanje prodaje.
- definirati vizualni identitet (logotip,ime..) te cjelokupni sadržaj koji će se vezati uz taj brend (od tekstova, fotografije,vizuala ili video sadržaja) plan oglašavanja
- definirati medije putem koji će se brend komunicirati.
Temelj uspješnog poslovanja je brendiranje koje nam omogućuje stvaranje jedinstvenog identiteta koji nas izdvaja od konkurencije.