Digitalni marketing
Digitalni marketing
Internet i društvene mreže promijenile su prirodu marketinga i u kratkom roku postale epicentar interakcije korisnika diljem svijeta. Omogućile su izravnu komunikaciju između tvrtki i potrošača te ubrzale dobivanje povratnih informacija bitnih za buduća poboljšanja i stvaranje novih ideja. Svojom prisutnošću na društvenim mrežama tvrtke i brendovi stječu jasniji uvid u interese, želje i potrebe tržišta. Šire svijest o svom brendu, jačaju odnos s kupcima, grade svoj brend i zajednicu te nadmašuju konkurenciju.
Facebook & Instagram
Važno je prepoznati ciljanu publiku i potencijalne kupce na društvenim mrežama. Facebook i Instagram kao najpoznatije društvene mreže predstavljaju idealnu platformu za promoviranje proizvoda s ciljem konkretne prodaje.
Facebook je najveća društvena mreža na svijetu, koju aktivno koristi više od 2.2 milijardi korisnika mjesečno. Kao lider na tržištu nudi bezbroj mogućnosti marketinškim stručnjacima i omogućuje stvaranje vrlo zanimljivih i efikasnih oglasa. Instagram svoju popularnost duguje jednostavnosti korištenja. Važan dio interakcije na toj društvenoj mreži su # hastagovi koji se koriste za povezivanje slika i sadržaja što dovodi do bržeg pristupa određenoj tematici. Suradnja s kreatorima sadržaja – content creatorima s velikim brojem pratitelja omogućuje učinkovitu promociju pojedinog brenda.
Linkedin oglašavanje
Najveća poslovna društvena mreža na svijetu za promociju i razvoj vašeg brenda. Namijenjena poslovnim ljudima i tvrtkama , čiji profili sadrže poslovne informacije o tvrtki ili brendu i pojavljuju se na LinkedInu kao premium publika.Svrha je isticanje brenda i midž tvrtke.
Google Ads oglašavanje
Google Ads oglasi služe za ciljano oglašavanje i jedan su od najisplativijih oblika marketinga. Vaši se oglasi prikazuju jedino kada korisnik pretražuje ključnu riječ za koju ste se vi odlučili oglašavati. Drugim riječima, oglašavate se samo onima koji su zainteresirani za vaše usluge i proizvode. Važno je izabrati vrstu kampanje, lokaciju gdje se oglas želi prikazati i termin objave. Bitno je odabrati dobar naslov, sadržaj oglasa i popularne ključne riječi uz proizvod koji nudimo jer time utječemo i na bolje rangiranje od strane Google-a.
SEO optimizacija
SEO je jedan o najčešćih korištenih alata za digitalni marketing. Cilj SEO je povećati promet na web stranicama i tražilicama kao što su Google, Yahoo te postići što veću poziciju u rezultatima pretraživanja. Veza izmedju kvalitetnog SEO-a i dobro osmišljenog marketinškog sadržaja osigurat će bolje rezultate pretraživanja web stranice pomoću algoritama tražilice (SEM). Prilikom SEO optimizacije ne biste trebali zaboraviti na konkurente, zato je važno redovito analizirati web konkurencije kako bi se pronašle njihove slabosti i nedostaci.
ISTRAŽIVANJE
Svakom klijentu i projektu pristupamo individualno, što uključuje istraživanje tržišta i odabir ciljane publike te dubinsko poznavanje vaših proizvoda i usluga te njihove primjene. Nakon što zajedno definiramo ključne značajke i odredimo vašu ciljnu skupinu, slijedi istraživanje ključnih riječi koje u kombinaciji s kvalitetno strukturiranim kampanjama postiže najbolje rezultate.
Praćenje rezultata putem Google Analytics
Kvalitetno praćenje rezultata je jednako važno kao i kvalitetno postavljena kampanja. Tu na scenu stupa Google Analytics – alat pomoću kojeg pratimo ponašanje posjetitelja vaše web stranice i rezultate svih kanala putem kojih oni dolaze, generiramo detaljne statistike o prometu web stranice o izvorima prometa te mjeri konverziju i prodaju. Kvalitetna analiza i primjena podataka služi za unapređenje i poboljšanje izvedbe vaših marketinških kampanja i same web stranice.
Vođenje društvenih mreža
Društvene mreže postale su glavno sredstvo promocije brendova na tržištu, a kreiranje kvalitetnog i zanimljivog sadržaja o vašim uslugama i brendu, prvi je korak u privlačenju novih klijenata putem ovih kanala
Korištenje društvenih mreža postalo je nešto poput svakodnevne rutine, a marketing na društvenim mrežama je ključan element u održavanju veze s publikom, služe kao sredstvo dobre promocije i PR-a.